Оператор call-центра (без продажів)

2020-12-17 12:50 62 ціна дог.
Телекоммуникации и связь Оператор call-центра (без продажів)

Компанія роботодавець займається IP-телефонією для сегмента 2B2.

Вакансія: оператор call-центра (без продажів).

Функційні обов’язки:

Прийом вхідних дзвінків від клієнтів компанії бізнес сектора (B2B)

Проведення первинної діагностики обладнання користувачів (IP обладнання, локальної мережі Клієнта, ПК)

Взаємодія з іншими підрозділами для вирішення питань користувачів

Налаштування програм / IP обладнання клієнту: Softphone, IP phone, GSM Gateway, IP Gateway

Вимоги:

Грамотна письмова і усна мова (російська та українська)

Здатність до навчання, комунікабельність

Компанія пропонує:

Гарантовану роботу, навіть в період карантину

Оплачуване корпоративне навчання і стажування

Офіційне працевлаштування з першого дня, оплачувана відпустка та лікарняний

Зручний графік роботи (з пн — пт з 09:00—18:00 або 09:30—18:30).

Сучасний та зручний офіс на м. Осокорки.

Безкоштовний футбол, йогу, english speaking club.

Коментарі (0)

Додати смайл! Залишилося 3000 символів
Додати оголошення
Реклама
Реклама

Опитування

Ви підтримуєте виселення з Печерської лаври московської церкви?