Вакансія оператор call-центру

2021-01-18 17:19 66 ціна дог.
Телекоммуникации и связь Вакансія оператор call-центру

Наша компанія займається IP-телефонією для сегмента 2B2.

У ваші обов'язки буде входити:

Обробка вхідних дзвінків.

Консультації за телефоном, діагностування роботи обладнання клієнта (комп'ютера клієнта, IP-телефонії, локальної мережі).

Оперативне, якісне вирішення питань клієнтів: налаштування програм/IP-обладнання для користувачів (Softphone, IP-phone, GSM Gateway, IP-Gateway).

Комунікабельність, вміння працювати в команді, цілеспрямованість.

Вимоги до кандидата:

Вміння грамотно спілкуватися з клієнтом.

Чітка дикція, вільне володіння українською та російською мовами.

Уважність, відповідальність.

Ми надаємо:

Офіційне працевлаштування.

Оформлення з першого дня.

Можливість вибрати зручний графік роботи (Пн-пт з 09:00-18:00 або 09:30-18:30).

Офіс м. Осокорки

Коментарі (0)

Додати смайл! Залишилося 3000 символів
Додати оголошення
Реклама
Реклама

Опитування

Ви підтримуєте виселення з Печерської лаври московської церкви?